אנו מתחייבים לטפל בבקשות, בשעת שגרה, בכפוף לקבלת כל המסמכים הנדרשים והמלאים לטיפול בפנייה ולהוראות כל דין, בהתאם ללוח הזמנים להלן:
נושא הפניה |
סוג הפניה |
לו"ז לטיפול בפנייה |
עדכון פרטים |
פרטים אישיים |
14 ימי עסקים |
מוטבים |
5 ימי עסקים |
דו"חות |
הפקת דו"חות |
6 ימי עסקים |
העברות |
העברה בין מסלולים |
3 ימי עסקים |
|
העברה בין קופות |
8 ימי עסקים* |
תשלומים |
משיכת כספים |
4 ימי עסקים** |
פניות הציבור |
פנייה המחייבת בדיקת ארכיון |
30 ימי עסקים |
פנייה שאינה מחייבת בדיקת ארכיון |
7 ימי עסקים |
פגישה עם משווק פנסיוני |
בקשה לקביעת פגישה |
3 ימי עסקים |
פניה טלפונית |
אנו מתחייבים למענה אנושי זמין במהלך כל שעות העבודה הרגילות. במקרה והעמית משאיר הודעה טלפונית, אנו מתחייבים להשיב לעמית לא יאוחר מ- 24 שעות ממועד הודעתו. |
* העברה בין קופות: עמית פעיל – מעת קבלת הפקדה ראשונה בקופה המקבלת בהתאם לחוזר אוצר 2015-9-1
** בהתאם לתקנות מס הכנסה (כללים לניהול קופות גמל) התשכ"ד, סעיף 41 יא, אם חל מועד קבלת הכספים באחד משלושת ימי העסקים הראשונים בחודש פלוני, רשאית הקופה לדחות את מועד התשלום ליום העסקים הרביעי באותו החודש.
- אפשרות לקבלת מידע אישי אודות חשבון העמית באמצעות אתר אינטרנט מוגן סיסמה.
- קבלת מידע אישי תקופתי בדואר, בהתאם להוראות הדין.
- קבלת ייעוץ מקצועי לבחינת הרכב ההשקעה והתאמתה לצרכי העמית ותנאי השוק.
- פגישות מתואמות עם המשווק הפנסיוני במשרדי החברה בכפר הי-טק 2/2, קמפוס אדמונד י. ספרא, גבעת רם, ירושלים. פניות כלליות אינן מצריכות תיאום מראש.
- מענה טלפוני אנושי בשעות העבודה הרגילות: בימים א'-ה' בשעות 8:00 עד 16:00 במספר 02-5680900 (רב-קווי)
- העברת פניות לפקס שמספרו 02-5680922.
- פניות בדוא"ל לבעלי התפקידים המפורטים באתר האינטרנט www.gemel.huji.ac.il
- פניות באמצעות חלון הפניות באתר האינטרנט www.gemel.huji.ac.il
- קבלת ניוזלטר תקופתי באמצעות הדוא"ל.
קשר ישיר עם מנהלי החברה:
מנכ"ל החברה, חנוך רפפורט. טלפון: 02-5680910 נייד: 0545-448747 דוא"ל: hanoch@gemel.huji.ac.il
ממונה על פניות הציבור, רו"ח אורי צור, מנהל הכספים. טלפון: 02-5680908
נייד: 0506-6286881 דוא"ל: ori@gemel.huji.ac.il